kawan blogger semua, add saya di FACEBOOK ya.. (on9stuff@yahoo.com) makasih semua

Tuesday, March 31, 2009

catatan hari

bila kita bercakap tentang semalam, kita imbas kembali kenangan kehidupan kita. bila kita bercakap tentang esok, ada saja irama baru setiap hari. inilah namanye catatan harian secara ringkasnya... peace!!

13 comments:

indra putu achyar said...

siiiip lah pokoknya... catatan harian.... harus punya nota juga, hueueueueuhehehe

[z@ck] said...

catatan harian yg sungguh unik!

orange.itu.jingga. said...

yup!!!sgt setuju dgn kamu..
huu... ;)

TSYA'Z (~_^) said...

a ah...btoll laahh tuuu....
macam diari jugak la kan??...
hehehe

peace

Dhada said...

Betul3 .. Hih

apei said...

betol tu brader.. semalam jadi sejarah..

Hamba Ilahi said...

semalam adalah satu sejarah
esok adalah satu impian
hari ini adalah hakikat
menangis, ketawa, berbisik, tersenyum semuanya ditelan untuk meneruskan kehidupan di alam fana...
akhirnya maut menjelma

semalam dan esok sudah berakhir
kini.....kita menanti perhitungan...
salam ukhwah

n0ra said...

erm..hari2 bende same asyik berulang..

Redbloodsnow said...

yuppp!!! betol tuh

:)

penjenayah.merah.jambu. said...

dah macam diarilah idup ni..
kan..kan..

emmy said...

uiks abg sam.. lama tak update blogs naper??.. nak dengaq gak citer terbaru from ur life

~m[0][o]n.P[o]R[L]o~ said...

haha.
lme x visit.
komen my new psting n have a nice day.!

uncle sam said...

hari2 bende yang sama.. tapi jangan lupa ya perubahan pada diri kita..